Getin Bank, Open Online i Getin Online w jednym serwisie transakcyjnym
Zapisz się na newsletter aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach.

Zapisując się otrzymasz dwa darmowe e-booki o inwestowaniu w złoto i inwestycjach alternatywnych (wyłącznie dla subskrybentów)!

Najnowszy wpis na blogu:

wtorek, 22 lipca 2014

Getin Bank, Open Online i Getin Online w jednym serwisie transakcyjnym

Getin Bank ogłosił właśnie, że zamierza połączyć wszystkie swoje serwisy transakcyjne i marki obsługujące klientów detalicznych w jednym systemie i w jednym serwisie transakcyjnym. Obecnie Getin oferuje usługi detaliczne pod czterema brandami: Getin Bank (Getin Up), Noble Bank, Getin Online i Open Online. Najwidoczniej menedżerowie banku doszli do wniosku, że potencjał monetyzacji tak rozmnożonych serwisów się już wyczerpał. Wielu klientów ma konta pozakładane w co najmniej dwóch, a koszty, które generuje obsługa kilku systemów są nieuzasadnione wpływami z marketingu produktów. 

Bank zamierza zatem zacząć migrację klientów i przepięcie ich wszystkich do jednego systemu tak aby mogli logować się jednym loginem i hasłem. Z punktu widzenia klienta operacja słuszna i w sumie wygodna, ale rodzi obawy czy wszystko pójdzie jak należy i czy nie stanie się coś co doświadczyli już klienci innych banków (np. Inteligo) kiedy podczas migracji wszystko się rozsypało i przestało działać. Na pewno trzeba będzie wstrzymać oddech14-17 sierpnia, 13-14 września i  27-28 września. Bank planuje wtedy przerwy techniczne i brak dostępu do bankowości internetowej, telefonicznej i mobilnej. Mam nadzieję, że będą działały wtedy karty, ale na wszelki wypadek proponuję zaopatrzyć się w gotówkę. 

Podobno docelowo mają zostać  trzy marki: Getin Bank, Open Online i Noble Bank. Nie wiem jak zatem ma to być rozwiązane, skoro miałbym móc do kilku serwisów logować się jednym loginem i hasłem. Czy nie lepsze byłoby jednak połączenie tych kilku marek w jedną?

3 komentarze :

mafi pisze...

Hmm, ciekawy pomysł. Myślę, że ma szansę odnieść sukces, połączenie canal+ i "n" przyniosło korzyści jednym i drugim.

Przegląd Finansowy pisze...

Błagam, jazdy klientów po połączeniu n i c+ zapisały się trwale na wieki w historii... czy tak miałoby być w przypadku Getinu?

Jacek pisze...

Moim zdaniem wszystkie 3 marki powinny zostać zastąpione 1. Skoro mają być 1 dane dostępu to po co znowu rozdrabiać się na części. Zobaczymy co z tego będzie ale sama idea częściowego połączenia mi się podoba.

Prześlij komentarz

Komentarze na blogu są moderowane. Zastrzegam sobie prawo do zablokowania komentarza bez podania przyczyn. Komentarze zawierające linki wyglądające na reklamowe lub pozycjonujące - nie będą publikowane.

Related Posts with Thumbnails